A bloggerkedés egy életforma

A bloggerkedés egy olyan életforma, aminek a szintje lehet hobbi, elköteleződés vagy hivatás. Egy olyan kifejező eszköz, aminek alapja lelkesedés, hitelesség és kitartás.

Blogger és blogger között is hatalmas különbségek vannak. Van a “magamról írok”, a “majd én megmutatom” és az “oktató” majd az “elhivatott”. Nem szándékom minősíteni egyiket sem, mert a lényeg nem ebben rejlik, hanem a kifejezés szándékában. A közlés igénye és a tudás megosztása az, ami minden bloggert összeköt, és ez az, amire az olvasók is kíváncsiak. A bloggerek kommunikálnak, megosztják a tapasztalataikat, hisznek is abban, amiről írnak.

“Az idő és a befektetett munka egyenesen arányosan vezet a siker felé vezető úton”

A bloggerek sikere, illetve az, hogy valaki elismert legyen a bloggerek között, rengeteg munka és idő kérdése. Ez nem az a szakma, amire mindenki születik, és nem is az, ami két hónap alatt térül meg! Nagyon sok idő, bejegyzés, kép és természetesen követő kell ahhoz, hogy valaki együtt tudjon működni bármilyen nagyobb céggel. De ehhez tényleg rengeteget kell dolgozni, és hitelesnek maradni. Itt viszont felmerül a kérdés, hogy mit teszünk ki az ablakba. Van aki a családját mutogatja, van aki a testét, van aki az egész életét. Hozzáteszem, ezzel nincsen semmi gond addig, ameddig nem árt vele másnak, ugyanis mindenki felelős a saját tetteiért a jövőt illetően.

A blogger megfigyel, tapasztal, rászánja az időt, hogy megírja és megossza elképzelését!

A bloggerekben az a legjobb, hogy hogy nincs két ugyanolyan, mert nincs két egyforma történet, két egyforma írás, két egyforma megfogalmazás. Azért is tudnak kialakítani egy saját követő bázist, mert ami az egyik embernek jó és érthető, a másik számára nem megy át az üzenet.

Én úgy gondolom, hogy ma, amikor minden változik, egy hiteles bloggerre nagy szüksége van a világnak, abban az esetben, ha hitelessége megkérdőjelezhetetlen.

A jó blogger sosem adja fel!
A jó blogger mindennap fejlődik.
A jó blogger mindig körültekintő.
A jó blogger egyszerre informatikus, designer, író, fotós, marketinges, riporter.
A jó blogger tudja használni az érvek-ellenérvek mérlegét.
A jó blogger figyel a közösségére, és foglalkozik velük.

A jó blogger, a jövő hírnöke, és a munkája felértékelődik.

BloggerKépző